Zon, Zee, Zwembad - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Melissa Zoon - WaarBenJij.nu Zon, Zee, Zwembad - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Melissa Zoon - WaarBenJij.nu

Zon, Zee, Zwembad

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

15 Juni 2017 | Spanje, Torremolinos

Het wakker worden was vanmorgen toch nog wel een lastige opgaven maar we zaten om 9.50 aan het ontbijt zodat we toch nog iets van onze dag konden maken. Na een heerlijk gevarieerd ontbijtje beneden weer naar boven om de laatste dingen te pakken om Benalmádena een beetje te verkennen.

Rond half 11 liepen we uiteindelijk de deur uit. We hebben zeker een uur heen en terug over de boulevard gelopen in Torremolinos, want we zitten blijkbaar op het randje van Benalmádena en Torremolinos. Om 13.00 zijn we even een drankje gaan doen voor we nog verder terug zijn gelopen om lunch te halen die we daarna heerlijk hebben opgegeten op het balkon van onze kamer.

Daarna was het tijd om even lekker te gaan zwemmen in het zwembad. Tussen kwart voor 3 en 3 waren we bij het zwembad tot 6 uur. Daarna even snel opfrissen en naar het diner. Net als het ontbijt waren er genoeg opties voor iedereen en dit diner was een heel stuk beter dan gisteren.

Na het eten zijn we even gaan uitbuiken op de kamer en na het schrijven van het vorige verslag en een aantal youtube filmpjes later hebben we de moed weer opgepakt en zijn we nog even gaan wandelen. Het werd steeds donkerder buiten maar we hebben alsnog ongeveer 1,5 uur gewandeld.

We hebben genoten van onze eerste Radler en het is ondertussen 00.15 en dus tijd om de oogjes dicht te doen. Moe, licht verbrand en nu al onder de muggenbulten.