15 km later - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Melissa Zoon - WaarBenJij.nu 15 km later - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Melissa Zoon - WaarBenJij.nu

15 km later

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

16 Juni 2017 | Spanje, Málaga

Vandaag was weer een heerlijke drukke dag. Voor vandaag hebben we een dagje Málaga gepland dus vroeg uit de veren. Om 9 uur zaten we beneden aan het ontbijt zodat we om 9.45 de deur uit konden om richting de trein te gaan. De wandeling aan de treinreis duurde iets langer dan verwacht maar om 11.05 waren we in Málaga.

We hebben heerlijk door de straatjes gelopen rond 12 uur een drankje gedaan bij een restaurantje aan een klein pleintje. Daarna zijn we nog meer staartje doorgewandeld en natuurlijk zijn we ook in de winkels geweest die we tegen kwamen. We hadden niet de juiste kleding aan voor de kathedraal maar ook de buitenkant en het tuintje waren leuk om te zien.

Ik ben in Mei ook in Málaga geweest en het was leuk om het allemaal weer te zien en ik merkte dat ik niet altijd even goed had opgelet waar we toen liepen door de straten. Om 14.00 was het tijd om te lunchen. We kwamen uit bij een klein cafeetje waar we een drankje hebben gedaan met een belegd broodje.

We hadden de straten nu allemaal wel gezien dus we besloten terug te lopen naar het station en een kleine d-tour te maken naar een winkelcentrum met onder andere een Primark.

De d-tour duurde iets langer dan we in eerste instantie hadden bedacht maar we zaten om 16.50 weer in de trein terug met onze gekochten spulletjes. Moe maar voldaan zaten we tot 17.15 in de trein met Airco even bij te komen tot we weer terug naar het hotel moesten lopen.

De terugweg was iets makkelijker dan heen dus we waren er zo. Nadat we even met de beentjes omhoog hadden gezeten bevonden we ons om 18.30 op het standje iets verder op in het dorp. Even een snelle duik in de zee voor we zo gaan eten.

Het eten was weer heerlijk en andere dingen dan gisteren om er een beetje de variatie in te houden. Na het eten weer naar boven om te genieten van onze misschien nu wel hele koude kamer.

We kwamen er namelijk vandaag pas achter dat de Airco uitgaat als je de deur open doet. De deur van het balkon hebben we namelijk niet meer dichtgedaan sinds we woensdagavond aankwamen voor de eerste keer om het even door te luchten. Nu dus de deur dicht en de airco aan om het koel te houden.

Wat zullen wij vanavond heerlijk slapen.