Parkdag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Melissa Zoon - WaarBenJij.nu Parkdag - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Melissa Zoon - WaarBenJij.nu

Parkdag

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

17 Juni 2017 | Spanje, Benalmádena

Vandaag was onze chill dag na de lange wandeling van gisteren door Málaga. We hebben een soort van uitgeslapen maar we moesten wel zorgen dat we om 10 uur weer aan het ontbijt zaten anders hadden we helemaal niks te eten.

Na het eten hebben we ons klaar gemaakt om naar het park te gaan. Onderweg hebben we brood, beleg en ijs gehaald. Wat nog een heel gedoe was omdat we minimaal €5 moesten besteden anders konden we niet pinnen. Maar het is uiteindelijk gelukt.

Achteraf hadden we beter naar een andere supermarkt iets verderop kunnen gaan maar we wisten niet dat die er was dus het was weer snel vergeten. Na ongeveer een half uur lopen, misschien ook wel meer, komen we aan in het park. Het park is prachtig groen en overal lopen dieren rond. Hanen, kippen, konijnen, duiven, meeuwen en zelfs papegaaien in de bomen. We zoeken een mooi plekje uit onder een boom om de hele dag te vertoeven.

Rond 16.00 besluiten we terug te gaan lopen zodat we nog even een duik in het zwembad kunnen doen voor we gaan eten. In het zwembad zwemmen we onze 10 baantjes en we dobberen nog even aan de kant.

Het eten was weer heerlijk en zoals altijd lekker afwisselend. Vooral de fruitschalen zijn een hit. Lekker een avondje hangen op de kamer net als gisteren zodat we morgen weer genoeg energie hebben voor het volgende avontuur.

• 18 Juni 2017 - 07:28

Cindy Zoon:

Echt leuk om te lezen, zelfs een luie dag.

• 18 Juni 2017 - 19:28

William:

Nice

• 18 Juni 2017 - 21:32

Oma Zoon:

Ziet er gezellig uit lekker weer en veel plezier gr