Minder leuk einde van de vakantie - Reisverslag uit Benalmádena Costa, Spanje van Melissa Zoon - WaarBenJij.nu Minder leuk einde van de vakantie - Reisverslag uit Benalmádena Costa, Spanje van Melissa Zoon - WaarBenJij.nu

Minder leuk einde van de vakantie

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

20 Juni 2017 | Spanje, Benalmádena Costa

Gisteren hadden we al helemaal een plan gemaakt wat we vandaag zouden gaan doen eerste rustig ontbijten dan naar Sea life. Nog even over de haven lopen en lunchen in de stad voor we nog even naar het strand gingen om het af te leren. Dit liep helaas een beetje anders.

Sabrina heeft de hele nacht liggen spoken en was ook 's morgens nog niet erg lekker. Ze heeft zich eigenlijk de hele dag misselijk gevoeld. Ik heb 's morgens alleen gegeten en ben na een tijdje in de kamer alleen een rondje gaan lopen.

Rond 13.15 zijn we samen boodschappen gaan doen. Brood voor morgen en crackers. Sabrina begon zich alweer een beetje beter te voelen en had ondertussen iets gegeten waardoor ze zich iets minder belabberd voelde. Om 16.00 besloten we als nog naar Sea life te gaan waar we het uiteindelijk 30 minuten hebben volgehouden, 1 omdat het niet erg groot was en 2 omdat Sabrina zich eigenlijk nog niet helemaal top voelde.

Ik ben nog even gaan zwemmen voor het eten. Waar ik ook weer heerlijk alleen heb gezeten. En nog 2 yoghurtjes mee naar boven gesmokkeld op de terugweg.

De koffer is grotendeels ingepakt en we hebben voor de rest bijna alles klaar liggen voor morgenochtend. De wekker gaat om 6 uur want we worden om 06.35 beneden opgehaald.