Een heleboel mooie vlinders - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Melissa Zoon - WaarBenJij.nu Een heleboel mooie vlinders - Reisverslag uit Benalmádena, Spanje van Melissa Zoon - WaarBenJij.nu

Een heleboel mooie vlinders

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

18 Juni 2017 | Spanje, Benalmádena

De dag begon weer met een lekker stevig ontbijt beneden in het restaurant. We waren een klein beetje later dan eerder gepland omdat ik mij een klein beetje verslapen had. Na het ontbijt hebben we alle spullen bij elkaar geraapt en zijn we vertrokken richting de bus om naar het vlinder park te gaan.

Om 11.05 zaten we in de bus richting de bus. We waren al snel geïrriteerd door de luidruchtig toeristen in de bus. Ze bleven helaas bijna de hele route achter ons zitten en schreeuwen in onze oren. Na ongeveer een half uurtje waren we aangekomen bij park en we kwamen erachter dat het een stuk kleiner dan we verwacht hadden dus we waren er vrij snel doorheen.

Daarna hebben we nog even bij het uitkijkpunt gestaan om een paar foto's te nemen voor we weer terug naar het appartement gaan met de bus. De terugreis duurde een eeuwigheid door dat de buschauffeurs moesten wisselen en ze dachten dat ze alle tijd van de wereld hadden.

Lunch gehaald bij de supermarkt en na de lunch hebben we nog even een duik in het zwembad genomen van 15.30-17.15. Daarna hebben we heerlijk gedoucht voor het alweer dinertijd was. We hadden zoveel gegeten dat het tijd was voor een lange wandeling langs de kust naar Torremolinos.

We vertrokken uit het hotel om 19.45 en waren weer terug om 22.45. In de tussen tijd hebben we zeker 2 uur heen en weer terug gelopen en we zijn alleen gestopt om iets te drinken op de terug weg, schoenen te kopen en een heleboel foto's te nemen.

Nu zijn we moe en hebben we zere voeten en is het misschien wel tijd om te slapen.

Oh nog een ander leuk verhaaltje. Een van de bedienden in het restaurant is ons een soort van aan het stalken. Elke keer als hij ons ziet begint hij te lachen en hij spreek ons altijd aan als hij ons ziet. Hij is best grappig en we proberen het nu ook niet meer te vermijden wat in het begin nog wel een beetje het geval was. :)