Hell-sinki - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Melissa Zoon - WaarBenJij.nu Hell-sinki - Reisverslag uit Helsinki, Finland van Melissa Zoon - WaarBenJij.nu

Hell-sinki

Blijf op de hoogte en volg Melissa

25 Juli 2017 | Finland, Helsinki

Wakker worden op een boot. Dat is even iets anders. De bedjes waren nog al klein en de boot schommelde en trilde heerlijk. Maar ik had eigenlijk best okay geslapen ondanks dat ik 300 keer wakker ben geworden. 1 keer omdat onze kamergenootjes terug kwamen van de bar en nogal hard aan het giechelen waren omdat er iets met de bedden gebeurde. En de andere was toen een kamergenootje begon te gillen omdat er blijkbaar mensen heel luid waren om 4 uur 's nachts.

9.45 waren we allemaal in de grote hal om van de boot af te gaan en weer de bus in te gaan. Hoop we zijn in Helsinki en dat gaan we vandaag verkennen. De laatste volle dag van deze tour dus een aantal mensen zijn verdrietig en je kunt het voelen in de groep. Vanavond komen we weer nieuwe mensen maar voor nu is het nog alleen onze groep. We kunnen nog niet in het hotel omdat het 10 uur is. Dus alle koffer bleven in de bus tot 16 uur.

We gingen langs de kathedraal en daarna naar de church in the rock voor we werden afgezet in de stad. Omdat 4 uurtjes rond te lopen. We ruilde wat geld om en hebben gepind voor we naar de markt liepen om daar te lunchen bij het water. Vanmorgen was het heel erg bewolkt en donker maar het begon langzaam open te trekken en het begon warmer te worden.

Rita en ik waren allebei een beetje moe dus we waren alleen maar aan het slenteren met zijn tweeën door de stad. We hadden diner gekocht bij de supermarkt zodat we niet meer de deur uit hoefde. Om 16 uur was iedereen weer op de bus om naar het hotel te gaan en beetje vrije tijd.

Sommige mensen gingen weer terug de stad in om te eten in de stad om 18.30. Maar we hadden er niet meer te puf voor. We zijn uiteindelijk toch uiteten gegaan in de buurt van het hotel om een slechte, vermoeiende dag toch nog een beetje goed af te sluiten. De vega burger was amazing.

Ik ben nog even naar de pub gegaan 's avonds omdat ik buiten stond te stressen toen de groep vertrok en Hayley me meetrok naar de pub. Het was uiteindelijk een best goede avond en ik heb een beetje gepraat met de newbies die allemaal naar Rusland gaan met de overige Scandi personen.

Ik wil niet weg hier maar ik mis mijn bed ook heel erg dus ik ben ook wel blij dat het over is.

Tags: helsinki, finland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Een 22-jarig meisje die de wereld graag verder wil ontdekken en dat wil delen met de mensen die het willen weten.

Actief sinds 10 Juli 2016
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 12885

Voorgaande reizen:

22 Mei 2022 - 05 Juni 2022

We mogen weer

24 Februari 2018 - 03 Maart 2018

Avontuur samen alleen

14 Juli 2017 - 28 Juli 2017

Scandinavian goods

14 Juni 2017 - 21 Juni 2017

Lekker bijkleuren voor de echte zomer

Landen bezocht: