Going home - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Melissa Zoon - WaarBenJij.nu Going home - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Melissa Zoon - WaarBenJij.nu

Going home

Blijf op de hoogte en volg Melissa

21 Juni 2017 | Nederland, Schiphol

Een dagje later omdat ik gisteren even bij moest komen van de reis. Maar hier is onze laatste dag in Benalmádena en ook de reis terug naar huis.

De wekker ging vandaag lekker vroeg om 6 uur waren we uit de veren zodat we 6.35 beneden konden zijn. De koffer was gelukkig al grotendeels ingepakt en alleen de laatste dingen waren er zo ingegooid. We hebben samen een mini ontbijtje op de kamer gehad met een paar mini muffins voor we ons begaven naar beneden om op de bus te wachten.

Helaas hadden we vandaag geen taxi maar een bus die langs alle hotels ging. Gelukkig zaten wij redelijk aan het einde maar het geschut van de bus op dat kleine stukje en op de vroege morgen maakte het er allemaal niet beter op.

Rond 7.15 waren we eindelijk op het vliegveld maar de pech was nog niet over. Er waren in totaal 4 bussen die gevuld waren met mensen die met 2 verschillende vluchten naar huis gingen. 1 naar Amsterdam en 1 naar Brussel. Wij (Amsterdam) hadden de pech dat onze vlucht een half uur later vertrok waardoor de mensen naar Brussel meteen konden beginnen met inchecken en bij de balie van Amsterdam zat nog niemand.

We hebben ruim een uur op dezelfde plek gestaan voor we begonnen te bewegen. Maar in die rij stonden ook oudere mensen en gezinnen met kinderen, waarvan 1 achter ons. De twee meisjes werden steeds drukker omdat ze om 4 uur waren opgestaan. Koffer was niet te zwaar en we konden door naar de douane. Natuurlijk werden we er beide uitgehaald. Ik bij het poortje en Sabrina bij een extra bagage check. Gelukkig duurde dat allemaal niet zo lang.

Om 8.45 hadden we een flesje water gekocht en konden we eindelijk even zitten en iets eten. Sabrina was nog steeds niet helemaal fit. Ze was niet meer misselijk maar ze had nog steeds vreselijke buikpijn.

De vlucht was prima te doen. Toen we eenmaal in het vliegtuig zaten ging de tijd eigenlijk best snel. Beetje lezen en spelletjes doen. In het vliegtuig zaten we gezellig naast de familie die achter ons in de rij stonden. We landen bijna een uur eerder dan origineel gepland dus dat was helemaal mooi. De koffer was er lekker snel (we stonden weer naast de familie) en we werden opgehaald door mijn mama dus dat was allemaal prima geregeld.

Ik ben nog even bij Sabrina blijven hangen nadat we thuis waren. Om onze andere vriendin die op haar katten had gepast even te zien.