Morgen - Reisverslag uit Velsen, Nederland van Melissa Zoon - WaarBenJij.nu Morgen - Reisverslag uit Velsen, Nederland van Melissa Zoon - WaarBenJij.nu

Morgen

Door: Melissa

Blijf op de hoogte en volg Melissa

23 Februari 2018 | Nederland, Velsen

Morgen begint de reis naar IJsland. De koffer is ingepakt en de tas staat klaar. Een beetje jammer dat ik mij vandaag al de hele dag super rot voel. De stage wel goed afgesloten vandaag en ik heb er erg veel zin in maar dit is natuurlijk geen leuk begin van de vakantie.

Lekker vroeg naar bed en hopelijk voel ik mij morgen dan een heel stuk beter en kan ik genieten van mijn dagen in IJsland.

  • 24 Februari 2018 - 01:00

    William:

    Have fun en maak mooie foto’s.
    Goede nachtrust doet wonderen

Tags: Ijsland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Velsen

Melissa

Een 22-jarig meisje die de wereld graag verder wil ontdekken en dat wil delen met de mensen die het willen weten.

Actief sinds 10 Juli 2016
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 12941

Voorgaande reizen:

22 Mei 2022 - 05 Juni 2022

We mogen weer

24 Februari 2018 - 03 Maart 2018

Avontuur samen alleen

14 Juli 2017 - 28 Juli 2017

Scandinavian goods

14 Juni 2017 - 21 Juni 2017

Lekker bijkleuren voor de echte zomer

Landen bezocht: